How can we help you today?

Start a new topic
Solved

Order# 8512864

Was quoted 6 hour delivery on the site.

It is now almost 24 hours and no response from seller, always offline.

We have escalated the issue to our respective department for investigation. Please do allow them some time to check and they will contact you on the feedback via e-mail. We thank you for your patience and apologized for any inconveniences caused.

Hi Darren,


In regards to your order, we have refunded it in store credits to your G2G account. You may use it to make another purchase with a different seller. We apologize for the inconvenience caused, and do let us know if you have any questions by emailing us at support@g2g.com

Thank you.


Login to post a comment