How can we help you today?

Start a new topic

please refund order #8898173

I want to claim my money for what I paid. Evidence:

And now says that I have been refunded but I have not been given any money on the web or paypal.

Hi Acoidan,

We do apologize for what you have encountered. The system unable to refund the payment automatically since the dispute has been opened now. Rest assured that we have escalated for our respective team to reverse the funds manually to your PayPal account.

We have refunded you for the order back to your Paypal account. We apologize for the inconvenience caused, and should you have any inquiries or require any assistance for your order, do not hesitate to send us your inquiries.  

Login to post a comment